
Jednak zwykle są to 1-2 dni robocze.
Cały proces przyspiesza płatność za pośrednictwem szybkich płatności (więcej na temat płatności znajdziesz TUTAJ). Otrzymujemy informację o dokonanej płatności (Ty również otrzymujesz mailowe potwierdzenie) i od razu zabieramy się za pakowanie paczki.
W przypadku zwykłego przelewu oczekujemy na zaksięgowanie wpłaty na koncie lub potwierdzenie wykonania przelewu, które możesz wysłać na adres mailowy sklep@ge-mini.pl.
Wszystkie przesyłki odbywają się za pośrednictwem:
- firmy kurierskiej InPost
- firmy kurierskiej UPS
Możliwy jest również ODBIÓR OSOBISTY pod adresem ul. Lipowa 15 26-300 Opoczno po uprzednim ustaleniu telefonicznym dogodnego terminu i godziny odbioru paczki.
Po nadaniu paczki dostaniesz informację mailową bądź smsową o statusie przesyłki na każdym etapie dostawy.
KAŻDA PACZKA JEST UBEZPIECZONA!
Dlatego nie musisz się martwić, gdy w trakcie transportu przesyłka zostanie uszkodzona. Skontaktuj się z nami – zgłosimy to i kurier umówi się z Tobą w celu sporządzenia raportu. Po spotkaniu z kurierem, prześlij nam skan dokumentów (raport, paragon i list przewozowy), a my zajmiemy się sprawą. O wszystkim będziemy Cię na bieżąco informować i ustalimy jak zrekompensować powstałą szkodę. Więcej o zwrotach i reklamacjach znajdziesz TUTAJ
Aby dowiedzieć się więcej o usługach poszczególnych firm kurierskich wystarczy, że klikniesz w wybrane logo:
DARMOWA PRZESYŁKA przy zamówieniu od 150ZŁ*
* Nie dotyczy wysyłek międzynarodowych